Wygląd newsów

The news below might not look the same when included in your website because of the Fusion News skin that is in use.

Podziękowanie za pracę posted by reporter on 2017-08-30 10:39:23
Informacja na temat podręczników na nowy rok szkolny posted by reporter on 2017-06-08 12:52:07
Spektakl teatru "Blaszany bębenek" posted by reporter on 2017-06-07 11:16:12
Uśmiechnięte dzieci w dniu swojego święta posted by reporter on 2017-06-07 10:58:40
Zwiedzamy Polskę z PTTK posted by reporter on 2017-06-07 10:56:30

Zwiedzamy Polskę z PTTK

Napisana przez reporter 2017-06-07 10:56:30

W dniach 17-19 maja uczniowie klas IV-VI, już po raz kolejny, wyruszyli szlakiem Jana Pawła II po naszym kraju. Tym razem udaliśmy się do Torunia, Gdańska, Sopotu i Gdyni.  W gotyckim Toruniu zwiedziliśmy Ratusz, Stare Miasto, Dom Mikołaja Kopernika. Na Westerplatte przypomnieliśmy sobie historię pierwszej bitwy II wojny światowej w Europie. Następnie udaliśmy się do Gdyni, gdzie w porcie zwiedziliśmy Muzeum Dar Pomorza. Niemałe wrażenie wywarł na uczniach okręt Błyskawica – polski niszczyciel w Marynarce Wojennej. W Oceanarium podziwialiśmy różnorodne stworzenia morskie i nie tylko. Krokodyle wzbudziły w niejednym strach! Spacer po sopockim molo i tutejszej plaży przypomniał nam, że już niedługo zaczną się wakacje. Tym bardziej że pogodę mieliśmy prawdziwie letnią! Słońce i ciepłe morze sprawiło, że poczuliśmy się jak na wczasach! Naszą wycieczkę zakończyliśmy spacerem po Gdańsku. Podziwialiśmy Stare Miasto, Ratusz, Bazylikę, Dwór Artusa. Pod fontanną Neptuna obowiązkowo trzeba było sobie zrobić zdjęcie.

Zwiedzanie Trójmiasta i Torunia umożliwił nam PTTK Oddział Ziemi Prochowickiej. Dziękujemy Panu Mieczysławowi Balowskiemu za zapewnienie nam niezapomnianych wrażeń. Czas nad morzem spędziliśmy w miłym towarzystwie uczniów i nauczycieli ze Szkoły Podstawowej w Wągrodnie.